گودرزی: صحن علنی، هفته آینده به صورت وبیناری برگزار می شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:51
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: در جلسه اخیر هیات رئیسه مجلس مقرر شد؛ هفته آینده در کنار نشست ها و جلسات کمیسیون های تخصصی، جلسه صحن مجلس نیز به صورت وبیناری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گودرزی، با اشاره به برگزاری جلسه امروز هیات رییسه گفت: در این جلسه درباره مسائل و مباحث مختلف در ارتباط با مشکلات اقتصادی و معیشتی و به خصوص گرانی های اخیر بحث و بررسی‌های لازم به عمل آمد و پیگیری هایی نیز در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در خصوص برگزاری جلسه صحن نیز مقرر شد؛ هفته آینده در کنار نشست ها و جلسات کمیسیون های تخصصی که در حال برگزاری هستند جلسه صحن نیز به صورت وبیناری برگزار شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.