نحوه برگزاری امتحانات پایه‌های هفتم تا دهم اعلام شد

خبرآنلاین سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:40
رئیس اداره سنجش و آموزش اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: بنابر این است که امتحانات پایه‌های هفتم تا دهم به صورت حضوری برگزار شود و این مهم تابع بخشنامه وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرآنلاین، ادریس عباسی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به زمان‌بندی امتحانات اظهار کرد: در بخشنامه اولیه مقرر بود از دوم خرداد امتحانات نهایی پایه یازدهم و از سوم خرداد امتحانات پایه دوازدهم آغاز شود، اما با توجه به شرایط فعلی و اینکه هنوز آرامش کامل در جامعه برقرار نشده است، فعلاً نمی‌توانیم زمان برگزاری را به‌صورت قطعی تأیید کنیم.

وی افزود: امتحانات پایه‌های هفتم، هشتم و نهم به‌صورت داخلی در استان برگزار می‌شود و مسئولیت آن به استان‌ها واگذار شده است، بنابراین هیچ آزمون کشوری برای این پایه‌ها نخواهیم داشت.

عباسی در ادامه تأکید کرد: در صورت بهبود شرایط و حاکم شدن آرامش در جامعه، درباره برگزاری امتحانات هماهنگ دوره متوسطه اول با نظارت استان و تصمیمات ستاد آزمون‌های استانی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اداره سنجش و آموزش آموزش و پرورش کردستان در پایان گفت: دانش‌آموزان مطمئن باشند در حال حاضر هیچ آزمون هماهنگ کشوری برای این پایه‌ها و هیچ سؤالی در این زمینه در دستور کار نیست.

۲۳۳۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.