بابت اجاره بهای خوابگاه‌های ملکی هیچ هزینه‌ای از دانشجویان دریافت نخواهد شد

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:33
معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: بابت اجاره بهای خوابگاه‌های ملکی در ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴، هیچ گونه هزینه‌ای از دانشجویان دریافت نخواهیم کرد.

بابت اجاره بهای خوابگاه‌های ملکی هیچ هزینه‌ای از دانشجویان دریافت نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمید رضا رئیسی معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: باتوجه به اینکه یکی از دغدغه‌های فکری دانشجویان، هزینه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی است، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تصمیم گرفت هزینه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی که مربوط به این صندوق است را از دانشجویان اخذ نکند.

وی اظهار کرد: باتوجه به شرایط خاصی که در کشور حکفرماست و در راستای حمایت از دانشجویان عزیز، این تصمیم از سوی مدیریت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اخذ شده است و بر اساس آن، بابت هزینه‌های اجاره بهای خوابگاه‌های ملکی در ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴، هیچ هزینه‌ای از دانشجویان دریافت نخواهیم کرد تا انشاءالله دانشجویان با آرامش و فراغ بال بهتر بتوانند به تحصیلات خود ادامه دهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.