پایان گروگان‌گیری در بم

تابناک سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
فرمانده انتظامی شهرستان بم از پایان موفقیت‌ آمیز یک پرونده گروگان‌گیری و آزادی سالم فرد ربوده‌ شده خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ عباس احمدپور، گفت: در پی ربایش یک مرد میانسال در حوزه دهبکری و مطالبه مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال وجه نقد و طلا از خانواده وی توسط آدم‌ربایان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان بم قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، رصد‌های میدانی و پیگیری‌های همه‌جانبه، هویت اعضای باند گروگان‌گیری را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از اقدامات مستمر و دقیق پلیسی، مخفیگاه متهمان در شهرستان‌های جنوبی استان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، هر شش عضو این باند گروگان‌گیری بدون هرگونه درگیری مؤثر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم ادامه داد: فرد ربوده‌شده در سلامت کامل آزاد و صبح امروز به آغوش خانواده خود بازگشت و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.