پایان گروگان‌گیری در سراوان پس از ۱۲ روز

تابناک سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از پایان گروگانگیری ۲ کودک در این شهرستان پس از ۱۲ روز خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از مشرق؛ سرهنگ مهدی کرامتی اظهار کرد: در پی گروگانگیری دو کودک در شهرستان مرزی سراوان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان افزود: با همکاری معتمدین و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، محل نگهداری گروگان‌ها پس از ۱۲ روز در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان سراوان شناسایی و گروگان‌ها در سلامت کامل توسط پلیس رها شدند.

کرامتی با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری عاملان این اقدام ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد ضمن مراقبت از فرزندانشان هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.