باد مهمان تهران می‌ماند!

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:07
مدیرکل هواشناسی استان تهران از تداوم وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک و افزایش دما خبر داد.

حمیدرضا خورشیدی، مدیرکل هواشناسی تهران  گفت: در سه روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، مدیر کل هواشناسی تهران افزود: همچنین از عصر دوشنبه تا چهارشنبه با بروز ناپایداری جوی، آسمان استان قسمتی ابری، در بعضی ساعات ابری،در پاره‌ای نقاط به ویژه نیمه‌ شمالی و غربی، همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق جنوبی و غربی گاهی همراه با گردوخاک با احتمال کاهش دید مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: تا روز دوشنبه روند افزایش نسبی دما ادامه خواهد داشت اما روز سه‌ شنبه کاهش دما پیش‌ بینی می‌شود.

به گفته وی، آسمان تهران روز یکشنبه صاف تا کمی ابری، در ساعات عصرگاهی افزایش باد با حداکثر و حداقل دمای ۲۹ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌ بینی می‌ شود.

 

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.