افشاگری پورمحمدی از دو عملیات ویژه وزارت اطلاعات از شناسایی جاسوس‌های آمریکا

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:04
قائم مقام وزارت اطلاعات گفت: حدود ۲۵۰ جاسوس آمریکا در منطقه شناسایی شدند و با چین و روسیه تبادل امنیتی و اطلاعاتی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی پورمحمدی، قائم‌مقام سابق وزارت اطلاعات، گفت: بزرگ‌ترین ضربه امنیتی به آمریکا، یک نوبت در سال ۶۷ بود و رهبر شهید انقلاب از وزارت تقدیر کردند، حتی به همه کسانی که در پرونده درگیری بودند، سکه جایزه دادند دادند.

وی افزود: یک نوبت هم چند سال اخیر بود که دوباره بزرگترین ضربه به شبکه جاسوسی آمریکا زده شد نه روسیه، نه چین و نه هیچ کشور دیگری.

پورمحمدی گفت: حدود ۲۵۰ جاسوس آمریکا در منطقه شناسایی شدند و با چین و روسیه تبادل امنیتی و اطلاعاتی شد.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.