رگبارو رعد و برق در تهران از بعد از ظهر دوشنبه

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:03
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعدازظهر دوشنبه تا روز چهارشنبه (۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه‌شمالی و غربی استان وقوع رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ برپایه واکاوی الگو‌های همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، طی سه روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعدازظهر دوشنبه تا روز چهارشنبه (۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت) با بروز ناپایداری جوی، آسمان استان قسمتی ابری، در بعضی ساعات ابری، در پاره‌ای نقاط به ویژه نیمه‌شمالی و غربی، همراه با رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق جنوبی و غربی گاهی همراه با گردوخاک با احتمال کاهش دید مورد انتظار است.

همچنین از امروز تا روز دوشنبه (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) روند افزایش نسبی دما و روز سه‌شنبه (۱۵ اردیبهشت) کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران (۱۳ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداکثر و حداقل دمای ۲۹ و ۲۰ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۴ اردیبهشت) کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر گاهی بارش پراکنده، وزش باد شدید و گردوخاک با کمینه و بیشینه دمای ۲۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.