برنامه پنج‌ساله توسعه تولید در میدان‌های نفت و گاز گچساران

خبرگزاری مهر یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:01
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از تدوین برنامه پنج‌ساله برای توسعه همزمان ظرفیت‌های نفت و گاز، ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود مدیریت منابع در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علی‌اکبر حافظی‌نیا در نشست پیش‌بینی پنج‌ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت و گاز که با حضور رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران ارشد برگزار شد، با اشاره به جایگاه راهبردی میدان‌های گچساران اظهار کرد: هم‌زمانی فعالیت میدان‌های باسابقه و میدان‌های جدید در این منطقه، فرصت مناسبی برای توسعه همزمان ظرفیت‌های تولید نفت و گاز فراهم کرده است.

وی افزود: هدف از تدوین این برنامه پنج‌ساله، عبور از محدودیت‌های عملیاتی و تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با تکیه بر مدیریت هوشمند منابع است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به تحقق تعهدات تولید این شرکت حتی در شرایط دشوار، نقش نیروی انسانی را در این موفقیت کلیدی دانست و گفت: دستیابی به تولید پایدار بدون توجه به سلامت سرمایه انسانی امکان‌پذیر نیست و تقویت نظام سلامت و ارتقای خدمات درمانی در مناطق عملیاتی، علاوه بر جنبه رفاهی، بخشی از راهبرد کاهش مخاطرات شغلی و افزایش بهره‌وری سازمانی محسوب می‌شود.

در این نشست همچنین بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های زیرساختی، بهبود سامانه‌های تزریق گاز و رعایت دقیق الزامات زیست‌محیطی تأکید شد و همکاری همه‌جانبه بخش‌های فنی و عملیاتی، عامل تحقق این اهداف عنوان شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.