کشف ۸ هزار گلوله غیرمجاز در شوش

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:59
پلیس خوزستان از شناسایی و دستگیری ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات در ورودی شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ماموران پلیس با انجام رصدهای اطلاعاتی و فنی، موفق به شناسایی ۲ نفر از قاچاقچیان سلاح و مهمات شدند که قصد داشتند محموله‌ای از مهمات جنگی را به شهرستان اهواز منتقل کنند.

پس از انجام تعقیب و مراقبت‌های هدفمند اطلاعاتی، خودروهای متهمان در ورودی شهرستان شوش شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از این خودروها تعداد هشت هزار فشنگ جنگی کلاشینکف کشف و هر ۲ متهم با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

متهمان پس از تفهیم اتهام و مواجه شدن با ادله متقن پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

پیش از این نیز فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه از کشف یک هزار و ۵۰۰ فشنگ کلاشینکف از یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری یک نفر در این ارتباط خبر داده بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.