سرلشکر رضایی: هگست ارتش آمریکا را گرفتار کرده است

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:51
فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس ۸ ساله گفت: وزیر جنگ بی‌تجربه و بی‌سواد آمریکا ارتش آمریکا را در باتلاق خلیج‌فارس که نه راه‌پیش دارد و نه راه‌پس، گرفتار کرده است.

سرلشکر رضایی: هگست ارتش آمریکا را در باتلاق خلیج فارس گرفتار کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرلشکر رضایی در صفحه مجازی اش نوشت: وزیر جنگ بی‌تجربه و بی‌سواد آمریکا اگر درسش را خوب می‌خواند، جغرافیا بلد بود و از ایران و پیچیدگی‌های تنگۀ هرمز و خلیج‌فارس اطلاعات کافی داشت، امروز ارتش آمریکا را در باتلاقی که نه راه‌پیش دارد و نه راه‌پس، گرفتار نمی‌کرد.

درس‌های زیادی را در خلیج‌فارس و دریای عمان یاد خواهند گرفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.