فرماندار: مشکل تامین سوخت کشاورزان در محمودآباد رفع می شود

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:49
فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه مشکلی برای تامین کود و آب کشاورزی شهرستان در فصل کشت محصول برنج نداریم، گفت: بزودی مشکل تامین سوخت کشاورزان در محمودآباد رفع می شود..

مهدی قاسمی در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار داشت: امسال در سطح 18 هزار و 45 هکتار از اراضی شهرستان، برنج کشت شده که 90 درصد این اراضی به صورت مکانیزه کشت برنج صورت گرفته است.

وی افزود: 100 درصد سهمیه کود شیمیایی تخصیصی جذب و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است. کمبودی در حوزه تامین آب کشاورزی در اراضی هنوز مشاهده نشده و مشکلات مقطعی کمبود سوخت را رفع خواهیم کرد.

مشروح مصاحبه جعفر کندی با فرماندار محمودآباد را در ویدئو مشاهده کنید.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.