نیکزاد: تنگه هرمز بمب اتم ایران است

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:49
نائب رئیس مجلس گفت: تنگه هرمز آبراه بین المللی نیست و حق طبیعی ایران است و بمب اتم ایران است و محکم و استوار در این موضع برحق خود ایستاده ایم.

علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس گفت: مدیریت بی‌بدیل رهبری در امر دفاعی، نظامی و هسته‌ای، سبب حفظ استقلال، یکپارچگی کشور و عزت ملی شده است و دستور ایشان است که تنگه هرمز به حالت قبل بازنگردد.

نیکزاد بیان کرد: پیشرفت‌های هسته‌ای از جمله غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم نماد عزت و اقتدار علمی ایران است.

 نائب رئیس مجلس تصریح کرد: تنگه هرمز آبراه بین المللی نیست و حق طبیعی ایران است و بمب اتم ایران است و محکم و استوار در این موضع برحق خود ایستاده ایم.

وی افزود: مسئولان وظیفه دارند با تکیه بر تدابیر رهبری، فشار تحریم‌ها را خنثی کنند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.