نائب رئیس مجلس گفت: تنگه هرمز آبراه بین المللی نیست و حق طبیعی ایران است و بمب اتم ایران است و محکم و استوار در این موضع برحق خود ایستاده ایم.
علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس گفت: مدیریت بیبدیل رهبری در امر دفاعی، نظامی و هستهای، سبب حفظ استقلال، یکپارچگی کشور و عزت ملی شده است و دستور ایشان است که تنگه هرمز به حالت قبل بازنگردد.
نیکزاد بیان کرد: پیشرفتهای هستهای از جمله غنیسازی ۶۰ درصدی اورانیوم نماد عزت و اقتدار علمی ایران است.
نائب رئیس مجلس تصریح کرد: تنگه هرمز آبراه بین المللی نیست و حق طبیعی ایران است و بمب اتم ایران است و محکم و استوار در این موضع برحق خود ایستاده ایم.
وی افزود: مسئولان وظیفه دارند با تکیه بر تدابیر رهبری، فشار تحریمها را خنثی کنند.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.