امام جمعه محمودآباد: رفع معضل پسماند در محمودآباد مدیریت شد+ فیلم

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:45
امام جمعه محمودآباد با تاکید بر تلاش مضاعف برای خدمت رسانی بی منت به مردم، گفت: با تلاش فرماندار جهادی شهرستان محمودآباد، رفع معضل پسماند در محمودآباد بدرستی مدیریت شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی جعفری در گفت و گو با خبرآنلاین با تقدیر از فرماندار میدانی، پرتلاش و ساعی محمودآباد، اظهار داشت: فعالیت های دکتر قاسمی  را مشاهده کردم و هر روز برای بیان مشکلات مردم با وی در ارتباط هستم وی نیز سعی دارند  در سریعترین زمان مشکل در صدد رفع مشکلات مردم برآیند.

وی از رفع معضل پسماند در ساحل، مشکلات شهرک صنعتی تشبندان به عنوان شاخص ترین اقدامات مهدی قاسمی فرماندار شهرستان محمودآباد در یکسال گذشته نام برد.

مشروح مصاحبه جعفر کندی با امام جمعه محمودآباد را در ویدئو مشاهده کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.