بازگشت ناو جرالد فورد به آمریکا

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:44
ناو هواپیمابر یواس‌اس جرالد فورد بنابر ادعای آسوشیتدپرس دچار نقص فنی شده و خاورمیانه را ترک می‌کند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داد، ناو هواپیمابر یواس‌اس جرالد فورد با توجه به نقص‌های فنی زیادی که با آن مواجه شده، در روزهای آینده خاورمیانه را ترک کرده و به آمریکا بازمی‌گردد.

به گزارش ایرنا، این منابع که نخواستند نامشان فاش شود، گفتند که ناو جرالد فورد در اواسط ماه جاری میلادی (می) به بندر ویرجینیا در آمریکا باز خواهد گشت.

به نوشته آسوشیتدپرس، ناو جرالد فورد در حمله به ایران و ربایش نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا مشارکت داشت.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.