
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این نشست با حضور صدیقه ترابی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نمایندگان شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در این جلسه، نتایج آنالیز ذرات کمتر از ۲/۵ میکرون (PM ۲.۵) و کمتر از ۱۰ میکرون (PM ۱۰) که از شهریورماه سال گذشته پایش شدهاند، ارائه شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به پیچیدگیهای آلودگی در تهران گفت: به دلیل تنوع منابع انتشار آلایندهها و همچنین تفاوت ماهیت ذرات در فصلهای مختلف، باید نمونهبرداری با دقت بیشتری ادامه یابد تا دادههای جامعتر فراهم شود.
همچنین مقرر شد نتایج نهایی طرح با سایر مطالعات و پروژههای پیشین مقایسه و دقیقتر ارزیابی شود تا مبنای تدوین راهکارهای علمیتر برای کاهش آلودگی هوا قرار گیرد.