اقتصادنیوز: دو روز پیش امارات متحده عربی طی بیانیهای رسمی اعلام کرد که از اول ماه مه از اوپک، خارج میشود.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، بلومبرگ نوشت: تصمیم امارات برای خروج از اوپک و مذاکرات داخلی مداوم آن برای تعلیق عضویت در اتحادیه عرب و خروج از سازمان همکاری اسلامی، واضحترین نشانه تا به امروز است که این کشور دیگر بابت جاهطلبیهای خود و تشکیل ائتلافهای سیاسی و امنیتی مستقل مردد نخواهد بود. حتی اگر این اقدامات با منافع عربستان سعودی، بزرگترین اقتصاد عربی در تضاد باشد.
دو روز پیش امارات متحده عربی طی بیانیهای رسمی اعلام کرد که از اول ماه مه از اوپک، خارج میشود. در این بیانیه آمده است: «امارات پس از خروج خود، به فعالیت مسئولانه ادامه خواهد داد و تولید اضافی را به شیوهای تدریجی و سنجیده و متناسب با تقاضا و شرایط بازار عرضه خواهد کرد.»
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.