اهدای آمبولانس پیشرفته به مرکز درمانی سنگان خواف

خبرآنلاین چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 15:12
مدیرعامل سیمیدکو گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به مرکز درمانی شهر سنگان شهرستان خواف اهدا شد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد مدنی‌فر در گفتگویی اظهارکرد: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ارزش بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به مرکز درمانی شهر سنگان در شهرستان مرزی خواف اهدا کرد.

وی با اشاره به اهمیت دسترسی سریع و استاندارد به خدمات اورژانسی در مناطق محروم، افزود: آمبولانس اهدایی از نوع تویوتا هایس مدل ۲۰۲۵ بوده و به تجهیزات کامل پزشکی از جمله دستگاه الکتروشوک، ساکشن پرتابل، کیف احیا، دستگاه مانیتورینگ، کپسول اکسیژن، تجهیزات تنفسی و برانکارد اتوماتیک صندلی‌شونده مجهز است.

مدنی‌فر گفت: این اقدام با پیگیری امیر توکلی‌رودی، نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی و مهدی آسیایی، فرماندار شهرستان خواف، محقق شد.

مدیرعامل سیمیدکو در ادامه تاکید کرد: اهدای این آمبولانس می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت خدمات‌رسانی، کاهش زمان انتقال بیماران و ارتقای کیفیت خدمات درمانی در منطقه سنگان ایفا کند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.