انهدام باند موتورسوار قاپ‌زن در تهران

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 13:27
پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق شد یک باند سه نفره سارقین موتورسوار را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها ده‌ها گوشی تلفن همراه مسروقه کشف کند.

انهدام باند موتورسوار قاپ‌زن در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند یک باند سه نفره سارقین قاپ‌زن را در تهران دستگیر کنند. متهمین که سابقه سرقت و اعتیاد به موادمخدر داشتند، با استفاده از موتورسیکلت در مناطق مختلف پایتخت اقدام به سرقت گوشی‌های تلفن همراه شهروندان می‌کردند.

در بازرسی از مخفیگاه این سارقین، ده‌ها دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شد. متهمین تاکنون به ارتکاب چندین فقره سرقت اعتراف کرده و تحقیقات ادامه دارد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به تمام سارقین، به ویژه سارقین خشن، هشدار داد که هیچگونه چشم‌پوشی از اعمال مجرمانه آن‌ها صورت نخواهد گرفت و پلیس با جدیت با هرگونه سرقت برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.