بازیار: با تمام توان به مصاف حریفان می‌رویم

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 11:17
سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی گفت: حضور در رقابت‌های مختلف یونان، مغرب و کرواسی باعث شد تا با قدرت در بازی‌های آسیایی سانیا شرکت کنیم.

بازیار:با تمام توان به مصاف حریفان می‌رویم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، علی بازیار سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی بعد از صعود ۴ کشتی گیر ساحلی به فینال آنهم از مجموع چهار وزن گفت:این موفقیت را تبریک می‌گویم در این یکسال تغییراتی داشتیم ولی بچه‌ها با قدرت در سانیا شرکت کردند چرا که حضور در رقابت های مختلف پشتوانه خوبی برای آنها در راستای شرکت در این مسابقه بود و موفق شدند با حضور در فینال به آرزوی شان برسند.
وی افزود: تقریبا رقبای فردای بچه‌ها در چهار وزن مشخص است رقابت‌های امروز خیلی سنگین بود و می‌بینید که الان ساعت ۱۰ شب به وقت محلی است و تازه کارمان تمام شده، البته کشتی قابل پیش بینی نیست ولی انشاالله فردا بچه‌ها با تمام توان برای به اهتزاز در آوردن پرچم کشور عزیزمان و طنین انداز کردن سرود ملی مان به مصاف رقبای خود می‌روند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.