ثبت بیش از ۲۰ میلیون تردد بین استانی در خراسان شمالی طی سال گذشته

خبرآنلاین چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 09:48
رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته، بیش از ۲۰ میلیون تردد بین استانی در خراسان شمالی ثبت شد که در مقایسه با سال گذشته ۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

هادی بهزادنیا در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیون تردد ورودی و خروجی وسایل نقلیه در شبکه راه‌های استان به ثبت رسید و محور شیروان – بجنورد و بالعکس با بیش از ۷ میلیون تردد، پرترافیک ترین محور را به خود اختصاص داد.

وی افزود: بررسی ماندگاری وسایل نقلیه در استان نشان‌دهنده آن است که حدود ۵۳۰ هزار وسیله نقلیه (معادل ۲۳ درصد از کل وسایل نقلیه غیربومی مشاهده شده در استان) بین ۱ تا ۴ روز در استان اقامت داشتند که در مقایسه با سال گذشته ۱ درصد افزایش داشته است.

بهزادنیا بین کرد: هم استانی‌ها می توانند از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱، از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های استان و کشور مطلع شوند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.