افزایش ذخیره سد دوستی پس از بارش‌ها؛ هنوز آبی از سد سلما وارد کشور نشده است

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 22:12
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی آخرین وضعیت ذخیره آبی چهار سد تأمین کننده آب شرب مشهد را اعلام کرد.

افزایش ذخیره سد دوستی پس از بارش‌ها؛ هنوز آبی از سد سلما وارد کشور نشده است***

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، به نقل از پاون، محمدعلی نعمت‌نژاد مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی آخرین وضعیت ذخیره آبی چهار سد تأمین کننده آب شرب مشهد را اعلام کرد.
سدهای دوستی، ارداک، طرق و کارده تأمین کننده آب شرب مشهد و سد تبارک تأمین کننده آب شرب شهر قوچان است.

محمدعلی نعمت‌نژاد در جلسه کمسیون صیانت از منابع آب استان افزود: سد دوستی که از روز اول فروردین به دلیل کاهش شدید ذخیره آبی از مدار بهره برداری خارج شده بود در حال حاضر ۶۶ میلیون مترمکعب ذخیره آبی دارد که حاصل بارش‌های چند روز اخیر است.️ آنچه گفته می‌شود که رهاسازی آب از سد سلما در افغانستان انجام شده هنوز آوردی برای دوستی نداشته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.