حمله سایبری ایران به صدها پرسنل نظامی و مقام آمریکایی

افکار نیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 22:11
مسئولان آمریکایی از حملات سایبری ایران به صدها پرسنل نظامی و مقام آمریکایی طی ماه‌های اخیر خبر دادند.

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام رسمی آمریکا گزارش داد، حملات سایبری ایران صدها پرسنل نظامی و مقام آمریکایی را در ماه‌های اخیر هدف قرار داده است.

چند روز پیش، کانال عبری‌ زبان ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که رژیم صهیونیستی در هفته اول آتش‌بس با ایران، هدف ۲۴۶۷ حمله سایبری قرار گرفته است.

این رسانه‌ها در جریان تجاوزات آمریکایی ـ اسرائیلی علیه ایران گزارش داده بودند، همزمان با شلیک گسترده موشک‌های ایرانی به سمت تل‌آویو و دیگر شهرهای اراضی اشغالی، هزاران صهیونیست پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی ناشناس دریافت کرده‌اند که آن‌ها را از رفتن به پناهگاه‌ها باز می‌داشت.

آن طور که رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، این پیام‌ها که منشأ آن‌ها هنوز مشخص نشده، از یک سو باعث ایجاد سردرگمی و از سوی دیگر نگرانی شدید در میان ساکنان مناطق هدف ایجاد کرد؛ به طوری که جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی ناچار شد از طریق رسانه‌های رسمی به مردم اطمینان دهد و از آنان بخواهد به هشدارهای رسمی توجه کنند و به این پیام‌ها اعتنا نکنند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.