طوفان تهران ۱۸ مأموریت اورژانسی و ۶ مصدوم برجا گذاشت

عصر ایران سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 21:16
در پی وقوع طوفان شدید عصر امروز در استان تهران، کارشناسان اورژانس به ۱۸ مأموریت امدادی اعزام شدند. به گفته قائم‌مقام اورژانس تهران، این حادثه منجر به مصدومیت تعدادی از شهروندان شد که ۶ نفر از آن‌ها جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده‌اند.

قائم مقام اورژانس استان تهران گفت: در پی طوفان امروز کارشناسان اورژانس استان تهران به ۱۸ ماموریت اعزام شدند.

اسماعیل فراهانی قائم مقام اورژانس استان تهران در گفتگو با فارس، در خصوص آمار مصدومان طوفان عصر امروز گفت: در پی طوفانی که عصر امروز در استان تهران رخ داد ۱۸ ماموریت به اورژانس تهران اعلام و ۶ نفر توسط کارشناسان اورژانس تهران به بیمارستان منتقل شدند. 

فراهانی توضیح داد: سه مصدوم به بیمارستان شهدای هفت تیر، یک مصدوم به بیمارستان امام حسین (ع) و دو مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.