ماجرای رفع ممنوعیت استفاده از ویدئو توسط علی لاریجانی

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 17:22
معاون قوه قضائیه جزئیاتی از فرآیند رفع ممنوعیت استفاده از ویدئو توسط شهید علی لاریجانی در دوران تصدی او بر وزارت ارشاد بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الإسلام صادقی، معاون قوه قضائیه با تاکید بر اینکه شهید لاریجانی در هر مسئولیتی تحول آفرید، گفت: «در تقریبا دو سالی که مسئولیت وزارت ارشاد را داشت ممنوعیت ویدیو را لغو کرد. این یک تحرک کاربردی مفید در جهت رفع نیاز مردم بود.»

وی افزود: «شهید لاریجانی با استدلال بر پایه مباحث فقهی تاکید کرد که نمی‌توان هر ابزاری که استفاده دوگانه دارد را ممنوع کرد».

وی ادامه داد: «شهید لاریجانی ایجاد تولیدات ویدیویی مثبت را هم پایه‌گذاری کرد. ضمن اینکه در ایجاد تحول بی‌محابا و بی‌پروا نبود و از موازین شرعی عبور نمی‌کرد اما با افراد تنگ‌نظر هم مقابله کرده و فضاگشایی می‌کرد».

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.