امام جمعه سرخرود: مسئولان نظارت بیشتری نسبت به بازار نهادهای کشاورزی داشته باشند

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 15:18
امام جمعه سرخرود با اشاره به فصل کشاورزی در استانهای شمالی از مسئولان حوزه کشاورزی خاست تا نسبت به بازار نهادهای کشاورزی و کنترل فروش این محصولات، نظارت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام مهدی تقی زاده در گفت و گو با خبرآنلاین، با تقدیر از حضور حماسی مردم در قریب به دو ماه گذشته در میادین و خیابانها برای حفظ ارزشهای انقلاب، اظهار داشت: باید مسئولان در برابر اتحاد و انسجام ملت، برنامه ریزی هدفمندتر برای رفع معیشت و رفاه اجتماعی مردم داشته باشند.

وی افزود: با پیگیری های فرماندار ساعی محمودآباد جناب دکتر قاسمی، مشکلات تامین نهادهای کشاورزی و تامین ارزاق عمومی پیگیریهای استانی در حال انجام است.

مشروح مصاحبه ویدئویی جعفر کندی با امام جمعه سرخرود را در ویدئو مشاهده کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.