دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 15:12
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در این شهرستان با شلیک مأموران خبرداد.

دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سرهنگ مجتبی سهرابی‌منش فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان خشن در سطح شهرستان، مأموران پلیس در هنگام دستگیری یکی از متهمان، با مقاومت شدید فرد مزبور مواجه شدند به‌گونه‌ای که متهم با تبر به سمت یکی از مأموران حمله‌ور شد.

وی افزود: متهم در برابر ماموران مقاومت کرده و تلاش کرد از محل متواری شود، اما با تصمیم قاطع و شلیک ماموران، این فرد شرور دستگیر شد و تحت کنترل قرار گرفتند؛ و بلافاصله توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: پلیس به منظور تأمین آرامش و امنیت اجتماعی شهروندان با قاطعیت و بدون اغماض، طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش و برخورد با حاملان سلاح سرد و مخلان نظم عمومی را در سطح شهرستان آغاز کرده است و این اقدام تا پاک‌سازی کامل مناطق پرتردد و ناامن ادامه خواهد یافت.

وی ضمن قدردانی از همکاری مردم، گفت: اعتماد عمومی و مشارکت شهروندان، بزرگ‌ترین پشتوانه پلیس در حفظ امنیت پایدار است و با استمرار این همکاری، اجازه جولان به هیچ فرد قانون‌گریزی در سطح شهرستان داده نخواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.