غیبت عضو هیئت مدیره استقلال ادامه دارد

تابناک سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 12:21
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنان در جلسات این باشگاه شرکت نمی‌کند.

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مجتبی فریدونی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از ۲۰ بهمن ماه تا ۹ اسفند سال گذشته که آغاز جنگ تحمیلی بود، در جلسات هفتگی هیئت مدیره باشگاه استقلال شرکت نکرد. اولین جلسه هیئت مدیره در سال جاری، ۱۷ فروردین ماه تشکیل و تقریبا هر هفته برگزار شده، اما باز هم خبری از فریدونی نبود.

بر اساس پیگیری‌ها، فریدونی به دلیل اختلاف با تاجرنیا در مسائلی مثل نقل‌وانتقالات، مالی و ... در جلسات هیئت مدیره حضور نداشته است. این عضو هیئت مدیره استقلال که در حال حاضر در اصفهان به سر می‌برد، در جلسه امروز هم حضور نداشت.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.