واکنش سخنگوی دولت به انتقادات درباره اینترنت پرو/ دولت با بی‌عدالتی ارتباطی کاملا مخالف است/ مصوبه شورای عالی امنیت ملی است+ فیلم

اقتصادنیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 11:13
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت درباره قطع اینترنت گفت: دغدغه‌های همه مردم در این زمینه شنیده شده است. این ایام را به عنوان فرصتی می‌بینیم که سکوهای داخلین خودشان را ترمیم بکنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دانشجو، سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: دولت با بی‌عدالتی ارتباطی کاملا مخالفه است یعنی یکی از شعارهای اساسی این دولت عدالت بوده لذا با بی‌عدالتی ارتباطی کاملا مخالف است اما این توضیح را هم بدهم که اینترنت پرو با مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای حفظ ارتباط کسب و کارها در شرایط بحران مصوب شده و طبیعتا در این زمینه با توجه به اینکه شرایط فعلا شرایط بحران است طبیعتا بعد از اینکه دستگاه‌های مربوطه شرایط را عادی اعلام بکنند وضعیت اینترنت تغییر پیدا خواهد کرد.

وی افزود: دغدغه‌های همه مردم در این زمینه شنیده شده است. این ایام را به عنوان فرصتی می‌بینیم که سکوهای داخلین خودشان را ترمیم بکنند.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.