مشکل دارو با ۱۰ همت حل می‌شود

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 09:32
عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان گفت: مشکلات زنجیره تامین دارو با تزریق ماهانه ۱۰ همت به صنعت داروسازی کشور، مرتفع می‌شود.

مشکل دارو با ۱۰ همت حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی احمدی عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان اظهار داشت: در حمایت از زنجیره تامین دارو، شعار‌های خوبی می‌دهیم، اما باید به این شعار‌ها عمل کنیم.

وی با اشاره به مشکلات و چالش‌هایی که صنعت داروسازی کشور با آنها مواجه است، تاکید کرد: اگر فقط ماهانه ۱۰ همت به صنعت داروسازی تزریق شود، مشکل دارو حل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران ادامه داد: رقم ۱۰ همت در بودجه کلان دولت، عددی نیست؛ اما می‌تواند چرخه تامین دارو را از مشکلات نجات دهد.

احمدی افزود: اگر حمایت‌های ما عملی نباشد، تولید کننده صدمه می‌بیند و در نهایت، این مردم هستند که آسیب می‌بینند.

وی گفت: پایداری نظام دارویی کشور، نیازمند حمایت عملی از صنعت و زنجیره تامین دارو است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.