آغاز نمایش برخط فیلم «احمد» از فردا

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 20:07
نمایش برخط فیلم سینمایی «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی از فردا سه‌شنبه ۸ اردیبهشت آغاز می‌شود.

آغاز نمایش برخط فیلم «احمد» از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم سینمایی «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، نویسندگی امیرعباس ربیعی و رضا محبی‌نوری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد از ساعت ۱۸ فردا سه‌شنبه ۸ اردیبهشت اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند.

این اثر از دی ماه ۱۴۰۴ به نمایش عمومی درآمد و اکنون پس از ۴ ماه با جذب بیش از ۱۶۰ هزار مخاطب و فروش بیش از ۱۰ میلیارد تومان به اکران خود در سینما‌ها پایان داد.

«احمد» که بر اساس روایتی واقعی ساخته شده است، به حماسه ناگفته شهید احمد کاظمی در ۱۸ ساعت نخست و پرالتهاب زلزله مهیب بم به عنوان یک حادثه تراژیک ملی می‌پردازد.

تینو صالحی، توماج دانش بهزادی، ساره رشیدی، مهیار شاپوری، عباس جلیل‌زاده، عماد درویشی و... بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«احمد»، محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و موسسه تصویرشهر، نخستین‌بار در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی، بهترین جلوه‌های ویژه بصری و جایزه ویژه گوهرشاد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.