پزشک متخلف نقره‌داغ شد

همشهری آنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 14:40
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از محکومیت یک پزشک با شکایت بیمار در پرونده دریافت زیاد وجه خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، احمد جعفری‌نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت: پرونده دریافت وجه بیشتر از نرخ‌های اعلامی وزارت بهداشت به ارزش ۴ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال در شعبه چهل و چهارم بدوی تعزیرات حکومتی تهران رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده اتهام دریافت وجه بیشتر از نرخ‌های اعلامی وزارت بهداشت را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده نظام پزشکی، متخلف را به پرداخت ۸ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

جعفری‌نسب گفت: شعبه همچنین پزشک متخلف را به پرداخت ۴ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

وی افزود: با شکایت شاکی خصوصی پیرامون دریافت وجه بیشتر از نرخ‌های اعلامی وزارت بهداشت، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.