بارش‌های خوب در استان‌های تولیدکننده گندم

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 18:52
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با عنایت خداوند بهترین بارش‌ها در استان‌هایی بوده که تولیدکنندگان اصلی گندم ایران به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عطاالله هاشمی در گفت‌و‌گو با رسانه ملی با اشاره به تداوم بارش‌های بهاری در نقاط مختلف کشور، اظهار داشت: به لطف خداوند بارندگی‌های مناسبی که تقریبا از اواسط زمستان آغاز شده همچنان ادامه دارد و این بارش‌ها کشاورزان را در سراسر کشور امیدوارتر کرده است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: خوشبختانه همه ۱۳ استانی که بیشترین بارش‌ها را داشته‌اند، استان‌های اصلی تولید کننده غلات به ویژه گندم هستند و برآورد می‌شود که امسال بالغ بر ۱۳ میلیون تن گندم تولید کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال هم در تامین گندم مورد نیاز نان و خبازی‌ها خودکفا خواهیم بود، افزود: اگر الزاماتی مانند خرید تضمینی مناسب و پرداخت به به موقع صورت گیرد ان شاالله حدود یک و نیم میلیون تن گندم مورد نیاز صنایع نیز در داخل تولید خواهد شد و نیازی نیست از خارج وارد کنیم.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.