روایت شهباز شریف از دیدارش با عراقچی

همشهری آنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 18:29
نخست وزیر پاکستان با ابراز خرسندی از دیدارش با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که ما تبادل نظر بسیار گرم و صمیمانه‌ای در مورد اوضاع فعلی منطقه داشتیم.

به گزارش همشهری آنلاین، شهباز شریف در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ملاقات با جناب آقای سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران و هیات همراه ایشان در اسلام‌آباد امروز بسیار خرسندم.

وی افزود: تبادل نظر بسیار گرم و صمیمانه‌ای در مورد اوضاع فعلی منطقه داشتیم.

شهباز شریف نوشت: ما همچنین در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران گفت‌وگو کردیم.

به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه و هیات ایران توسط مقامات پاکستانی و نیز رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلام‌آباد بدرقه شدند.

دکتر عراقچی شب گذشته وارد اسلام‌آباد شد و اولین دیدار کاری خود را با فیلد مارشال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان آغاز کرد.

وزیر امور خارجه ایران عصر امروز با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز دیدار کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.