حمله خرس به ۲ محیط‌بان در پارک ملی

همشهری آنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:35
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از حمله خرس به دو محیط‌بان پارک ملی گلستان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، قدیر حسن‌زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: یک قلاده خرس در پارک ملی گلستان به ۲ محیط‌بان سولگرد در منطقه بک‌یاتاق که در حال گشت و کنترل منطقه بودند، حمله کرد.

حسن‌زاده اظهار کرد: بلافاصله پس از حادثه، نیروهای پشتیبانی و امدادی در محل حاضر شدند و عملیات نجات و انتقال مجروحان به مراکز درمانی آغاز شد.

وی با بیان اینکه وضعیت عمومی مجروحان تحت کنترل است، افزود: محیط‌بانان در خط مقدم حفاظت از طبیعت قرار دارند و همواره با خطرات احتمالی در رویارویی با جانوران وحشی روبه‌رو هستند.

حسن‌زاده، ضمن قدردانی از تلاش این نیروها، ابراز امیدواری کرد که با ارتقای تجهیزات ایمنی و افزایش آگاهی از وقوع چنین حوادثی در آینده جلوگیری شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.