میز خدمت باحضور مسئولان استان چهارمحال وبختیاری در چهارراه دولت شهرکرد برگزار می شود

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:20
معاون روابط عمومی استانداری چهارمحال وبختیاری گفت : با هدف تکریم وپاسداشت حضور شکوهمند مردم در تجمعات وراهپیمایی های شبانه میز خدمت با حضور مسئولان استانی در چهارراه دولت شهرکرد برگزار می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، بهروز محمدپور  معاون روابط عمومی استانداری گفت : با هدف تکریم وپاسداشت حضور شکوهمند مردم درتجمعات راهپیمایی های شبانه میز خدمت به ریاست ملک محمد محمودیان معاون توسعه ومنابع استانداری وباحضور مدیران کل دستگاههای دولتی  درچهارراه دولت شهرکرد برگزار می گردد

به گفته وی : در این برنامه، مدیران کل حوزه توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، رئیس دانشگاه شهرکرد، مدیرکل پست استان، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت استان و مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری حضور خواهند داشت. 

وی ادامه داد: مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری می‌توانند با حضور در محل چهارراه دولت (موکب استانداری) به‌صورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این میز خدمت روز شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.