پیش از این دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که تیمهای استقلال، تراکتور و سپاهان (تیمهای اول تا سوم جدول حال حاضر لیگ برتر) به ترتیب سهمیه آسیایی خواهند گرفت.
پس از افزایش تعداد تیمهای لیگ نخبگان از ۲۴ به ۳۲ تیم، سهمیه فوتبال ایران به ۱+۲ افزایش پیدا کرد. به این ترتیب دو تیم مستقیم در لیگ نخبگان و یک تیم مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲ حضور پیدا میکنند.
به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بر افزایش تعداد تیمهای رقابتهای لیگ نخبگان از ۲۴ به ۳۲ تیم گرفت. به همین دلیل سهمیه فوتبال ایران که پیش از این ۱+۱ بود به ۲ سهمیه مستقیم لیگ نخبگان آسیا افزایش پیدا کرد. همچنین ۱ سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به ایران تحقق گرفت.
پیش از این دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که تیمهای استقلال، تراکتور و سپاهان (تیمهای اول تا سوم جدول حال حاضر لیگ برتر) به ترتیب سهمیه آسیایی خواهند گرفت.
به این ترتیب استقلال و تراکتور مستقیم به رقابتهای لیگ نخبگان خواهند رفت و سپاهان هم مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ خواهد شد. در پی این افزایش سهمیه، عربستان با ۳ سهمیه مستقیم و ۲ سهمیه غیر مستقیم لیگ نخبگان آسیا و یک سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲، بیشترین سهمیه را در منطقه غرب دارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.