پیام رئیس رسانه ملی به مناسبت سالروز تأسیس رادیو در ایران

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:19
رئیس رسانه ملی با صدور پیامی به احمد پهلوانیان معاون صدا، سالروز تأسیس رادیو را به همکاران صدای جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

پیام رئیس رسانه ملی به مناسبت سالروز تأسیس رادیو در ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، متن پیام دکتر پیمان جبلی به این شرح است:

برادر عزیز جناب آقای دکتر پهلوانیان

معاون محترم صدا

روز رادیو را به تک تک همکاران سخت کوش و عزیزم در صدای جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

این روز‌ها که شاهد رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان دلیر ایران اسلامی در جنگ با دشمن یاغی و ایستادگی تاریخی و قهرمانانه مردم سرافرازمان در برابر تجاوز و جنایت ظالمان آمریکایی صهیونی بودیم و هستیم وظیفه خود می‌دانم از زحمات و مجاهدت‌های نادیده همکاران صف و ستاد رادیو و همه عوامل آن از دبیران و سردبیران و تهیه‌کنندگان و گویندگان و مجریان و صدابرداران و مدیران و مهندسان و... صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و برای همه آرزوی سلامتی و صحت و توفیقات روز افزون طلب نمایم.

پیمان جبلی

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.