به نوشته «عرب نیوز»، طرفین در این دیدار در رابطه با راههای تقویت روابط میان کییف و ریاض و گسترش همکاریها در بخشهای کلیدی گفتوگو کردند.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیسجمهور اوکراین روز جمعه برای دومین بار در یک عرض ماه وارد جده شد و با «محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» ولیعهد عربستان سعودی دیدار کرد.
به گزارش ایسنا، به نوشته «عرب نیوز»، طرفین در این دیدار در رابطه با راههای تقویت روابط میان کییف و ریاض و گسترش همکاریها در بخشهای کلیدی گفتوگو کردند.
زلنسکی در پیامی در شبکه ایکس پس از ورود به عربستان نوشت: «دیروز، در دیدار با رهبران اروپایی، تضمینهای مالی برای افزایش تابآوری خود به دست آوردیم. امروز نیز در حال پیشبرد توافقات با عربستان سعودی در حوزههای امنیت، انرژی و زیرساخت هستیم.»
در جریان دیدار ماه گذشته نیز روابط دوجانبه میان عربستان و اوکراین بررسی شده و همچنین آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی، از جمله تشدید درگیریها در منطقه خاورمیانه و تازهترین تحولات بحران اوکراین مورد بررسی قرار گرفته بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.