مجلس، وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی درباره مدیریت تنگه هرمز جلسه تشکیل می دهند

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:17
قرار است طی هفته های آینده بین مجلس، وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی جمع بندی در نحوه مدیریت تنگه هرمز و قانون مدیریت تنگه هرمز صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس پاپی زاده عضو هیئت رئیسه مجلس در ارتباط با مدیریت تنگه هرمز گفت: شورای عالی امنیت ملی کشور در این خصوص ملاحظات خاص و نحوه مدیریتی مد نظر خود را دارد که ما حتماً باید آن‌ها را در قانون لحاظ کنیم. همچنین، توجه به دیدگاه‌ها و نظرات تخصصی وزارت امور خارجه نیز در این روند کاملاً ضروری است و باید اعمال شود.

او افزود: قرار است طی هفته های آینده بین مجلس، وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی جمع بندی در نحوه مدیریت تنگه هرمز و قانون مدیریت تنگه هرمز صورت بگیرد.

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.