شناسایی و توقیف کامیون تانکر حامل سوخت قاچاق در بندرعباس

صدا و سیما جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 12:07
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

شناسایی و توقیف کامیون تانکر حامل سوخت قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ علی اکبر مرادی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه مرکزی شهرستان بندرعباس در پی کسب خبر واصله مبنی بر اینکه تعدادی کامیون تانکردار شبانه سوخت قاچاق از روستا‌های استان و همچنین روستا‌های توابع شهرستان بندرعباس بارگیری و با مدراک جعلی پس از طی مسافتی طولانی در محور‌های ساحلی شهرستان اقدام به فروش سوخت می‌کنند، پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی‌های پنهان و آشکار در محور بندرعباس به میناب به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک و دستور توقف دادند که راننده بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز با همکاری ماموران یگان امداد و پاسگاه ایسین کامیون مورد نظر متوقف شد.

این مسئول انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ارزش مالی میزان سوخت قاچاق کشف شده از این کامیون را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.