رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با ارائه آخرین آمار بناهای تاریخی آسیب دیده در جنگ سوم تحمیلی علیه ایران، گفت: مرمت بناهایی که امکان بازسازی و احیا دارند، آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سید احمد علوی درباره میزان آسیبهای وارده خاطرنشان کرد: بخش عمده خسارات وارده مربوط به جدارهها، درها و پنجرهها است که اغلب این بناها در مجاورت مراکز نظامی، انتظامی و اداری قرار داشتهاند.
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر ضرورت تأمین منابع مالی موردنیاز مرمت بناهای تاریخی آسیب دیده هم گفت: پیشنهاد افزایش تخصیص اعتبارات به مناطق شهرداری، با اولویت مناطق ۱۲، ۱۱ و ۱۴ مطرح شده است تا روند مرمت و بازسازی سرعت بیشتری بگیرد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.