
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر استک
بسم الله الرحمن الرحیم
بیش از ۵۰ روز از تجاوز جنایتکارانه آمریکایی ــ صهیونی علیه ایران اسلامی میگذرد و در این ایام، ایران قوی و مقتدر با مجاهدت و ایثار ملت، رهبری و نیروهای مسلح، دشمن را به زبونی و استیصال کشانده است.
این مردم، تربیت شده و پرورش یافته مکتب خمینی_کبیر و خامنهای_شهید (رحمة الله علیهما) هستند و این همه اقتدار، در سایه هدایتهای آن دو امام فقید انقلاب اسلامی حاصل شده است.
در این میان، حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای؛ رهبر عزیز و فرمانده معظم کل قوا (مدظلهالعالی) که «صالح بعد صالح»، سکاندار هدایت کشتی انقلاب شدهاند، با ارشادات و هدایتهای خود و با پیامهای مملو از معرفت و معنویت، این ملت را در مسیر مجاهدت در راه میهن اسلامی، راهبری کرده و بر عزت و عظمت ملت افزودهاند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از آحاد مردم شریف ایران که خیابان را به خط_مقدم_جهاد خود تبدیل کردهاند و تمجید و سپاس از فداکاریها و جان نثاریهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اعلام میدارد:
پیوند میدان و خیابان باید همچنان حفظ شود و ایرانیان جانفدا، در انسجام و وحدت پولادین خود باقی بمانند.
دستگاه_دیپلماسی و تیم_مذاکره_کننده با پشیتبانی ملت در مسیر صیانت از حقوق مردم ایران، ثابت قدم و مقتدر اقدام کنند و در مقابل زیاده خواهیهای دشمن سرکش، سفاک و یاوه گو، هیچ تزلزلی به خود راه ندهند «وَ لَا یَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا سَبَقُوا إِنَّهُمْ لَا یُعْجِزُونَ».
خدعه گری و فریب، جزء ذات رژیم مستکبر آمریکاست و حفظ هوشیاری در مقابل این شیاطین از واجبات امر دیپلماسی به شمار میرود «إِنَّهُم یَکیدونَ کَیدًا».
امروز پیوند بین میدان، دیپلماسی و مردم در بهترین حالت خود است و این پیوند باید حفظ و ارتقا یابد.
از خداوند متعال، امداد و نصرت الهی را مسئلت داریم و رجاء واثق داریم این ملت در سایه تفضلات حضرت حق و عنایات حضرت ولیعصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و التزام به هدایتهای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای (حفظه الله تعالی) به فتح بزرگ و قریب دست خواهد یافت.