به رقبای سپاهان لطف شده است!

تابناک چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 18:16
مدیر تیم فوتبال سپاهان با اشاره به استقلال و تراکتور گفت: به رقبای ما لطف شده و این لطف از ما دریغ شده است. بارها موافقت خود را برای برگزاری مسابقات اعلام کردیم.

به رقبای سپاهان لطف شده است!

احمد جمشیدیان اظهار داشت: 6 بازی با تیم‌هایی داریم که شانسی برای قهرمانی ندارند و 2 بازی حساس با چادرملو و استقلال داریم، بنابراین از شانس برابری با دو تیم بالای خود برخوردار هستیم.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احمد جمشیدیان در خصوص تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری لیگ پس از جام جهانی اظهار داشت: سپاهان از جمله تیم‌هایی بود که بارها موافقت خود را برای برگزاری مسابقات اعلام کرد. پس از اعلام آتش‌بس و آرام شدن فضای جامعه، جزو نخستین تیم‌هایی بودیم که تمرینات‌مان را شروع کردیم و از آن طرف هم شاید دیرتر از همه تیم‌ها تمرین‌مان را تعطیل کردیم. آماده برگزاری مسابقات بودیم چرا که شانس خوبی برای قهرمانی داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در رتبه سوم جدول هستیم و در 8 هفته پایانی 5 بازی ما در نقش جهان هست. با فاصله 2 امتیازی با صدر جدول قرار داریم و به نوعی به رقبای ما لطف شده و این لطف از ما دریغ شده است. 2 امتیاز به استقلال و تراکتور در خصوص بازی با ملوان داده شد که اگر آن 2 امتیاز نبود الان شرایط دیگری وجود داشت. با همه این تفاسیر به دنبال این هستیم که بعد از جام جهانی لیگ را ادامه دهیم و بتوانیم از تاریخچه پرافتخار سپاهان دفاع کنیم.

مدیر تیم فوتبال سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: با هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد و بخواهد اجرا کند همکاری می‌کنیم و می‌گوییم موافق برگزاری لیگ هستیم اما از سوی دیگر هم می‌گوییم که برای معرفی نمایندگان ایران به AFC تمام شرایط و موارد موجود را بررسی کنیم و عجولانه تصمیم نگیریم تا عدالت رعایت شود. به هر حال همه تیم‌ها هزینه کرده‌اند و یکسری از باشگاه‌ها مانند ما بیشتر از سایر تیم‌ها هزینه انجام داده‌اند. هنوز رسما نمایندگان ایران به AFC اعلام نشده و امیدوارم در این خصوص تمام جوانب رعایت شود.

«می‌توانیم لیگ فصل آینده را 18 تیمی برگزار کنیم» جمشیدیان با بیان این جمله عنوان کرد: بحث تیم‌های سقوط کننده و صعودکننده فصل آینده هم پیش رو داریم، با این شرایط یک راهکار این بود که در صورت برگزار نکردن لیگ، تیمی سقوط نکند و 2 تیم هم از لیگ دسته اول صعود کنند و لیگ سال آینده را با 18 تیم برگزار کنیم. با این شرایط تیم‌ها نقل و انتقالات و تمرینات آماده‌سازی خوبی را می‌توانند پشت سر بگذارند تا فصل آینده را با آمادگی بالا آغاز کنند.

وی در پایان گفت: می‌خواهیم عدالت برقرار شود، 6 بازی با تیم‌هایی داریم که شانسی برای قهرمانی ندارند و 2 بازی حساس با چادرملو و استقلال داریم، بنابراین از شانس برابری با دو تیم بالای خود برخوردار هستیم. الان همه چیز در حد صحبت و گمانه‌زنی است و منتظر اعلام رسمی خواهیم بود تا برنامه‌ریزی کنیم.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.