برخورد پژو ۴۰۵ و پارس در جاده اراک- قم منجر به آتش‌گرفتن خودروها شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 16:34
اراک- بر اساس اعلام روابط عمومی آتش نشانی اراک،‌برخورد پژو ۴۰۵ و پژو پارس در جاده اراک- قم منجر به آتش گرفتن خودروها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی اراک ، صبح امروز سه شنبه گزارشی مبنی بر برخورد یک پژو ۴۰۵ با خودروی پژو پارس در محدوده پلیس راه کارچان، جاده اراک-قم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه آتش نشانی شهر کارچان به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور آتش نشانان و بررسی های اولیه مشاهده شد که تصادف شدید دو خودرو باعث حریق شده است که آتش نشانان بلافاصله اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

این حادثه مصدومی نداشت و امدادگران پس از اطفاء کامل حریق و ایمن سازی هر دو خودرو، اقدام به بازگشایی مسیر نموده و صحنه حادثه تحویل عوامل انتظامی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.