عطر رضوی در فضای بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب طنین‌انداز شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 15:47
میناب- کاروان زیر سایه خورشید با پرچم حرم مقدس رضوی به عیادت بیماران مینابی در بیمارستان ابوالفضل علیه السلام رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر،بعد از ظهر همزمان با با ایام حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان میناب ، فضای بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) این مرکز درمانی با حضور کاروان خادمین آستان قدس رضوی و پرچم متبرک بارگاه منور امام هشتم شیعیان، سرشار از معنویت و نور شد.

در این آیین معنوی که با استقبال گرم کادر درمان، مسئولین و مراجعین همراه بود، خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در بیمارستان، از بیماران عیادت کرده و ضمن دعا برای شفای عاجل آنان، بسته‌های تبرکی آستان قدس را توزیع کردند.

این حضور صمیمانه و معنوی ، لحظات امیدبخشی را برای بیماران و خانواده‌های آنان رقم زد و فضای توسل به ائمه اطهار (ع) را در کانون سلامت شرق هرمزگان و شهرستان میناب دوچندان کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.