بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۰

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 15:23
دادستان تهران به منظور نظارت بر روند خدمت‌رسانی به مراجعان و رسیدگی به پرونده‌های قضایی از بخش‌های مختلف دادسرای ناحیه ۳۰ به‌صورت سرزده بازدید کرد.

**بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۰// عکس کشیده شده است //

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،علی صالحی امروز از بخش‌های مختلف دادسرای ناحیه ۳۰ تهران به‌صورت سرزده بازدید به عمل آورد. هدف از این بازدید، بررسی وضع موجود و نظارت بر روند خدمات‌رسانی به مراجعان و رسیدگی به پرونده‌های قضایی بوده است.

دادستان تهران با  قدردانی از تلاش‌های مستمر کارکنان دادسرای ناحیه ۳۰، خواستار رعایت اصول حقوق شهروندی و تسهیل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های مراجعان شد.

وی تأکید کرد: باعنایت به حضور فعال و حمایت پایدار ملت بزرگ ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی، این دادستانی متعهد است که بیش از پیش به مطالبات و امورات قضایی مردم پاسخ دهد و به‌صورت شبانه‌روزی بر عملکرد نواحی دادسرا نظارت و پیگیری کند.

صالحی با اشاره به اهمیت احقاق حق و انجام عدالت در فرآیند رسیدگی، به مراجعین اطمینان خاطر داد که با استمرار همکاری و تلاش‌های همکاران قضایی و اداری، روند رسیدگی به شکایات و پرونده‌ها بدون وقفه و به شیوه‌ای مؤثر ادامه خواهد یافت.

در این بازدید، دادستان تهران با حضور در جمع همکاران قضایی و اداری دادسرای مذکور، ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضاییه، نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی، فرآیند‌های اداری و پاسخگویی به مراجعان را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد و دستورات و رهنمود‌های لازم را به مدیران، قضات و پرسنل مربوطه ابلاغ کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.