تصویب خیابان شهدای دانش آموز میناب بدون حذف نام علی دایی

تابناک سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 14:46
در جلسه امروز شورای شهر تهران مصوب شد تا بوستانی در منطقه ۲ شهر تهران که هم اکنون درحال تکمیل و تجهیز نهایی است؛ به نام شهدای دانش آموز میناب نامگذاری شود.

به گزارش تابناک؛ در جلسه امروز شورای شهر تهران مصوب شد تا بوستانی که در منطقه ۲ شهر تهران هم اکنون درحال تکمیل و تجهیز نهایی است، به نام شهدای دانش آموز میناب نامگذاری شد.

میثم مظفر در توضیح بیشتر افزود: مقرر شد در این بوستان، نماد‌ها و المان‌های هنری فاخری برای نکوداشت یاد و خاطره این عزیزان در تاریخ ایران اسلامی و سندی بر اکران جنایت بی شرمانه رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی، نصب شود.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: همچنین خیابانی در محدوده دَروس منطقه ۳ شهر تهران بنام کودکان شهید میناب نامگذاری شد.

پیش از این، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در توئیتی اعلام کرده بود: تماس‌های زیادی با بنده و همکارانم در کمیسیون نامگذاری معابر شورای شهر، همچنین با دیگر اعضا برای تغییرنام بلوار «علی دایی» در تهران به نامی دیگر گرفته شده؛ نام پیشنهادی آنها «دانش‌آموزان شهید میناب» است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.