افزایش تردد در محورهای اصفهان؛تصادفات ۲۴ ساعت گذشته 2 فوتی داشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 14:43
اصفهان-رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به افزایش حجم تردد نسبت به ایام نوروز، از وقوع دو سانحه رانندگی منجر به فوت در محورهای آزادراهی و فرعی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای استان اصفهان به‌صورت روان در جریان است و مشکلی در عبور و مرور وجود ندارد. با این حال، حجم ترددها در مقایسه با ایام نوروز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین حوادث رانندگی در محورهای فرعی رخ داده است، افزود: خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو از مهم‌ترین علل وقوع این سوانح بوده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با تأکید بر ضرورت استفاده از کمربند ایمنی، گفت: متأسفانه برخی رانندگان آشنایی کافی با مسیرها و رمپ‌ها ندارند و اقدام به عبور اشتباه، دنده‌عقب گرفتن و تغییر مسیرهای ناگهانی می‌کنند؛ این رفتارها از عوامل اصلی بروز تصادفات محسوب می‌شود.

میرزایی استفاده از دوربرگردان‌های مجاز را یکی از الزامات ایمنی در مسیرها دانست و بیان کرد: در ۲۴ ساعت اخیر دو حادثه فوتی در استان ثبت شده است؛ یک مورد در آزادراه کاشان و یک سانحه دیگر در محور فرعی بوئین‌میاندشت که هر کدام یک نفر فوتی داشته‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.