مرگ یک جاسوس موساد در جنگ با ایران

مشرق نیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 14:25
جروسالم پست نوشت: رئیس موساد می‌گوید یک مأمور موساد در جریان جنگ با ایران در خارج از سرزمین‌های اشغالی کشته است.

به گزارش مشرق، دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی موساد، روز سه‌شنبه اعلام کرد که یک مأمور موساد که با نام «م.» شناخته می‌شود، در جریان عملیات‌هایی علیه ایران در خارج از [سرزمین های اشغالی] کشته شده است.

بارنئا در این مراسم گفت: «عملیات‌هایی که م. رهبری می‌کرد، ترکیبی از خلاقیت، زیرکی و فناوری بود و تأثیر قابل‌توجهی بر موفقیت کارزار علیه ایران گذاشت.»

بارنئا مشخص نکرد که م. چه کسی بوده، چه زمانی کشته شده یا در جریان کدام حادثه جان باخته است. او همچنین نگفت م. در کجا کشته شده، تنها اشاره کرد که این اتفاق در خارج از مرزهای [سرزمین های اشغالی] رخ داده است.

هنوز زمان دقیق مرگ م. مشخص نیست.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.